Wat doe ik als ik een artikel wil retourneren
Dat is natuurlijk geen probleem. Zorg er voor dat bij ingesealde artikelen de seal er niet vanaf is en de artikelen met de originele verpakking retour komen. Om de retour aan te melden ga je naar de retouren pagina. Je logt hierin met het ordernummer en je eigen e-mailadres of via je eigen account.
Kan ik achteraf betalen
Ook dat is mogelijk wij maken gebruik van de betaaldienst Klarna achteraf betalen. Je zult bij acceptatie een factuur van Klarna ontvangen welke je dan ook aan deze betaalprovider moet betalen.
Via welke vervoersdienst wordt er geleverd
Wij verzenden voornamelijk met Post.nl. Nadat je order verwerkt is, ontvang je een trac&trace waarmee je het pakket kan volgen.
Ik was niet thuis en kon het pakket niet in ontvangst nemen
Post.nl levert een pakket automatisch af bij het dichtsbijzijnde pakketpunt. Klik op de track&trace die je van ons hebt ontvangen en je kunt zien waar het is afgeleverd.
Hoe snel wordt bij een retour mijn aankoopbedrag terug gestort
Wij doen er alles aan omdat zo snel mogelijk te regelen maar altijd binnen 10 werkdagen.
Boven welk bedrag zijn er geen verzendkosten
Vanaf € 75,00 versturen wij franco in Nederland. Voor alle andere landen hebben wij een franco bestelgrens van € 100,00.